< < < Terug naar FAQ

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Hello August?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. 

  1. Voeg de producten die je wil toe aan jouw winkelwagen. Let op: Bestellen kan enkel vanaf €10,00. 
  2. Heb je een kortingscode? Voeg deze toe voor je klikt op ‘bestelling afronden’
  3. Alles gevonden wat je wou? Klik op ‘bestelling afronden’
  4. Nu kan je kiezen tussen ‘Inloggen’ of ‘Afrekenen zonder account’. Je kan ook altijd een account aanmaken onderaan ‘Afrekenen zonder account’.
  5. Bovenaan zie je een overzicht van jouw winkelwagen. Controleer nog eens of alles klopt. Eronder kan je de betaalwijze en verzending kiezen naar voorkeur. 
  6. Vul verder nog alle nodige gegevens in. Wens je graag de nieuwsbrief te ontvangen van Hello August met leuke acties en producten? Vink dan het vakje onder opmerkingen aan. 
  7. Klik vervolgens op ‘bestelling bevestigen’. Vergeet ook niet de Algemene voorwaarden aan te vinken. 
  8.  Heb je gekozen om online te betalen? Dan kan je dat nu doen! Koos je voor vooraf overmaken? Ga dan snel naar jouw mailbox om over te schrijven. De bestelling wordt pas verzonden wanneer wij jouw betaling ontvangen.

 

Kan ik langskomen om rechtstreeks bij Hello August te kopen?

  • Langskomen lukt helaas (nog) niet.
    Wat je wel kan doen is online een bestelling plaatsen en een afspraak maken om deze hier te komen afhalen in Lichtervelde.
    Adres: Statiestraat 4, 8810 Lichtervelde

 

Wat is het minimumbedrag om te bestellen? 

  • Het minimumbedrag is €10,00. 

 

Wat is het minimumbedrag voor gratis verzending? 

  • Vanaf €35,00 is de verzending gratis in België.
  • Vanaf €50,00 is de verzending gratis voor Nederland.

 

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken? 

  1. Kies eerst jouw producten die je wil aankopen.
  2. Ga dan naar jouw winkelmandje. Onderaan jouw gekozen producten zie je een vakje met ‘Kortingscode’.
  3. Voeg hier jouw kortingscode toe. Let er goed op dat jouw kortingscode identiek is met degene die je gekregen hebt.
    Check of er geen spaties zijn en of de grote/kleine letters wel kloppen.
  4. Ziezo, jouw kortingscode is toegevoegd! 

 

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu? 

  • Het beste dat je kan doen is gewoon de kortingscode die je hebt gekregen, kopiëren en plakken.
    Zorg ervoor dat er geen spaties voor, tussen of achter staan. Controleer nog eens of de code identiek is van cijfers en hoofd/kleine letters.

Werkt het nog steeds niet?

  • Contacteer ons gerust via telefoon 0479 66 75 79 of via e-mail: charlene@hello-august.be 
    Dan helpen wij jou graag verder!

 

Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik nog iets toevoegen?

  • Iets toevoegen kan, iets verwijderen niet.
    Stuur ons een mailtje met de wijzigingen. Dan passen wij jouw bestelling aan.
    Na een bevestigingsmail mag je op twee oren slapen dat jouw bestelling is aangepast en jouw richting uitgaat.  

 

Waar kan ik producten van Hello August kopen? 

Producten kan je kopen bij:

 

Kan ik mijn producten ook kopen voor mijn winkel (wholesale)?

Ja, hiervoor hebben we een aparte website. Deze vind je hier

 

< < < Terug naar FAQ

© 2019 - 2020 Hello August | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel