< < < Terug naar FAQ

 

Wat zijn de verzendkosten? 

  • België
    • Verzendkosten binnen België bedragen €5,00. 
    • Bij aankoop vanaf €35,00 is de verzending gratis.
  • Nederland
    • Verzendkosten voor Nederland bedragen €8,00. 
    • Bij aankoop vanaf €50,00 is de verzending gratis. 

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Hello August? 

Wil je jouw bestelling ophalen op ons kantoor in Lichtervelde? (Statiestraat 4, 8810 Lichtervelde, BELGIË)

  • Kies dan bij de verzendkosten ‘afhalen LICHTERVELDE’. Deze optie kan je pas kiezen nadat je op ‘Bestelling afronden’ hebt geklikt in jouw winkelwagen.
  • De verzendingskosten zijn dan natuurlijk gratis. Neem even contact met ons op, wanneer je wilt langskomen tijdens de kantooruren. Dan zorgen wij dat jouw bestelling klaarstaat.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

  • Ja hoor! Nadat je op ‘bestelling afronden’ hebt geklikt, kan je bij ‘uw gegevens’ onderaan kiezen voor de optie ‘Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’. Hier kan je een ander afleveradres ingeven dan jouw factuuradres.

 

Leveren jullie ook in het buitenland?

  • Wij versturen naar België en Nederland. Verzending naar andere landen kan op aanvraag. Mail hiervoor naar charlene@hello-august.be 

 

Wat zijn de levertijden?

  • Op werkdagen worden bestellingen meestal de volgende werkdag verzonden.
    Zendingen via Bpost hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen) De totale levertijd is maximum 4 werkdagen.
    Hello August is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport via Bpost.

 

Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?

  • Ja, voeg bij mededeling toe welke dag voor jou niet past. 

Bv: Op donderdag bestel je bij Hello August en je voegt als mededeling toe dat er niet mag geleverd worden op maandag. Dan verzenden wij jouw pakket niet op vrijdag maar pas op maandag, zodat het zeker niet op maandag toekomt. Dit kunnen we nooit met 100% zekerheid garanderen maar wij doen ons best om het pakketje op het gepaste moment te laten toekomen. 

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

  • Jouw bestelling wordt verzonden met Bpost.

 

Kan ik mijn bestelling volgen met TRACK & TRACE? 

  • Ja, je krijgt een e-mail zodra het pakketje gescand is bij de post met een track & trace code. 

 

Mijn bestelling is te laat/niet aangekomen. 

  • Neem contact op met ons, dan kijken we wat we voor jou kunnen doen. 
    Dat kan via charlene@hello-august.be of op het nummer +32(0)479 66 75 79. 

 

Kan ik mijn bestelling versnellen?

  • Stuur ons een e-mail of bel ons even om te checken als het pakje sneller op de post kan. 

 

< < < Terug naar FAQ

© 2019 - 2020 Hello August | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel