veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Hello August?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. 

  1. Voeg de producten die je wil toe aan jouw winkelwagen.
  2. Alles gevonden wat je wou? Klik op ‘afrekenen’
  3. Links kan je je gegevens invullen (of inloggen op je account mocht je deze al hebben op onze website) en de bezorgmethode kiezen.
  4. Rechts  zie je een overzicht van jouw winkelwagen. Controleer nog eens of alles klopt.
  5. Heb je een kortingscode? Voeg deze rechts onder de productenlijst toe en klik op 'toepassen' voor je klikt op ‘doorgaan met verzenden’
  6. Indien je voor verzending koos, komen nu de eventuele verzendkosten zichtbaar. Is je aankoop hoger dan 35,00 euro of je hebt een gratis verzending door je kortingscode komt de verzendingskost op 0 euro te staan.
  7. Klik vervolgens op ‘Ga naar betalen’. En kies je online betaalmiddel.
  8.  Heb je gekozen om online te betalen? Dan kan je dat nu doen!

Kan ik langskomen om rechtstreeks bij Hello August te kopen?

Ja, dit kan ieder dinsdag van 12u tot 15u en vrijdag van 9u tot 12u.
Op deze momenten kan je ook zonder afspraak je online bestelling ophalen indien je hebt gekozen voor ophaling. 
Je vindt ons in de Statiestraat 4 in 8810 Lichtervelde (België)

 

Wat is het minimumbedrag voor gratis verzending? 

Vanaf €35,00 is de verzending gratis in België.
Vanaf €50,00 is de verzending gratis voor Nederland.

In Lichtervelde, Hooglede en Kortemark is de levering altijd gratis bij optie 'lokale bezorging'

    Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken? 

    1. Kies eerst jouw producten die je wil aankopen.
    2. Ga dan naar jouw winkelmandje en ga naar de volgende stap om aan te kopen.
    3. Rechts kan je jouw kortingscode toevoegen. Let er goed op dat jouw kortingscode identiek is met degene die je gekregen hebt.
      Check of er geen spaties zijn en of de grote/kleine letters wel kloppen.
    4. Klik op 'toepassen'. Ziezo, jouw kortingscode is toegevoegd! 

    Mijn kortingscode werkt niet, wat nu? 

    • Het beste dat je kan doen is gewoon de kortingscode die je hebt gekregen, kopiëren en plakken.
      Zorg ervoor dat er geen spaties voor, tussen of achter staan. Controleer nog eens of de code identiek is van cijfers en hoofd/kleine letters.
    • Werkt het nog steeds niet? Contacteer ons gerust via telefoon 0479 66 75 79 of via e-mail: charlene@hello-august.be 
      Dan helpen wij jou graag verder!

    Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik nog iets toevoegen?

    • Iets toevoegen kan, iets verwijderen niet.
      Stuur ons een mailtje met de wijzigingen. Dan passen wij jouw bestelling manueel aan. Na een bevestigingsmail mag je op twee oren slapen dat jouw bestelling is aangepast en jouw richting uitgaat.  

    Waar kan ik producten van Hello August kopen? 

    Producten kan je kopen bij:

    • Onze verkooppunten
    • Belgunique
    • Onze webshop
    • Onze winkel in Lichtervelde

    Kan ik mijn producten ook aankopen voor mijn winkel (wholesale)?

    Ja, meer informatie hierover vind je hier. 

     

     

     

    Verzending en bezorging

    Wat zijn de verzendkosten? 

    • België
      • Verzendkosten binnen België bedragen €5,50. 
      • Bij aankoop vanaf €35,00 is de verzending gratis.
    • Nederland
      • Verzendkosten voor Nederland bedragen €8,50. 
      • Bij aankoop vanaf €50,00 is de verzending gratis. 

    Kan ik mijn bestelling gratis laten leveren in de buurt? 

    Ja, we leveren gratis in Lichtervelde, Hooglede-Gits en Kortemark. Na het invullen van je adres zal deze verzendoptie automatisch verschijnen. We laten je via een berichtje weten wanneer we het pakje komen leveren.

    Kan ik mijn bestelling zelf ophalen bij Hello August? 

    Wil je jouw bestelling ophalen op ons kantoor/winkel in Lichtervelde? (Statiestraat 4, 8810 Lichtervelde, BELGIË)

    • Kies dan bij de verzendkosten ‘ophalen’.
    • Deze optie is natuurlijk gratis. Je bestelling staat doorgaans binnen de 24u klaar. Ophaling kan op dinsdag van 12u tot 15u of op vrijdag tussen 9u en 12u. Een ander moment tijdens de kantooruren is ook mogelijk, na afspraak. Neem dan even contact met ons op, wanneer je wilt langskomen tijdens de kantooruren.

    Kan ik mijn facturatie op een ander adres staan dan het afleveradres?

    • Ja hoor! Onder de keuze van de betaalmiddelen kan je indien het facturatieadres niet hetzelfde is als het afleveradres het facturatieadres ingeven. 

    Leveren jullie ook in het buitenland?

    • Wij versturen naar België en Nederland. Verzending naar andere landen kan op aanvraag. Mail hiervoor naar charlene@hello-august.be 

    Wat zijn de levertijden?

    • Op werkdagen worden bestellingen binnen de 24u verzonden. Zendingen (via Bpost) hebben een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen)Hello August is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport via Bpost.

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

    • Jouw bestelling wordt verzonden met Bpost. 

    Kan ik mijn bestelling volgen met TRACK & TRACE? 

    • Ja, je krijgt een e-mail zodra het pakketje gescand is bij de post met een track & trace code. 

    Mijn bestelling is te laat/niet aangekomen. 

    • Neem contact op met ons, dan kijken we wat we voor jou kunnen doen. 
      Dat kan via charlene@hello-august.be of op het nummer +32(0)479 66 75 79. 

    Kan ik mijn bestelling versnellen?

    • Stuur ons een e-mail of bel ons even om te checken als het pakje sneller op de post kan. 

     

    Betalen

    Wat zijn de betaalmethodes?

      • Je kan betalen via  Bancontact, iDeal, Belfius, KBC

    Kan ik veilig betalen bij Hello August?

    • Ja, wij werken met Mollie. Mollie ondersteunt alle bekende online betaalmethodes. Dit gebeurt altijd veilig want Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2. Mollie garandeert ultieme databescherming, veilige internetbetalingen & versleutelde kaartegevens.

    Mag ik ook overschrijven? 

    • Ja, met de optie ‘achteraf overmaken’ krijg je een bevestigingsmail van je bestelling met de betalingsgegevens. Het pakketje wordt pas verzonden als de betaling op onze rekening staat. 

    Mijn betaling lukt niet, wat moet ik doen? 

     

     

    Producten

    Komt er bij elke postkaart ook een enveloppe? 

    • Ja, bij elke postkaart komt er ook een gerecycleerde enveloppe. 

    Uit welk materiaal bestaan de kaartjes + enveloppen? 

    • De kaartjes zijn gedrukt op papier met maïsrestanten (350gr).
    • De enveloppes zijn (net zoals de kaartjes) gemaakt uit gerecycleerd papier en hebben een bruine kleur.

    Wat is het formaat van een postkaart?

    • Het formaat van de postkaarten is A6 (10,2 x 14,8 cm)

    Wat staat er op de achterkant van de postkaart?

    • De achterkant van de postkaart is blanco, ideaal om jouw eigen persoonlijke tekst op te schrijven. Onderaan staat subtiel het logo van Hello August.

     

     

     

    Nieuwsbrief

     

    Ik wil me aan/afmelden op de nieuwsbrief

    • Je kan via het invulveld onderaan deze website inschrijven voor onze nieuwsbrief.
    • Wil je jou uitschrijven op de nieuwsbrief? Dat vinden wij heel jammer! Ben je overtuigd van jouw beslissing? Ga naar de laatste nieuwsbrief die je van ons ontving. Helemaal onderaan kan je kiezen voor ‘afmelden’. Ziezo, je ontvangt nu geen e-mails meer van ons. 

     

     

    Contact

     

    Geen antwoord gekregen op jouw vragen? 

    Een dringende vraag? 

    • Bel naar Charlène op het nummer: 0479 66 75 79.